vineri, 31 ianuarie 2014

Set bucatareli-II

 Seara de seara cu mici intreruperi in zilele de sarbatoare ,incerc sa mai  cioplesc  cate ceva.Acum am finalizat o lingura si o  furculita  din lemn de cires ,dimensiune 28 cm.Am folosit pentru finisare  6 feluri de hartie abraziva de la 150 la 800.Ciresul.salbatic este tanar si are aceasta tenta galben mai deschis.Culoarea mai inchisa este in interiorul busteanului.In coada lor am dat o gaura  cu fier  inrosit in foc Mai trebuie sa atasez o sforicica si sunt gata si pt. agatat.

Si  cum o iesire la padure nu are farmec daca nu treci si pe la un izvor,m-am gandit sa va fac pofta de o apa  rece si buna, de izvor.


Un comentariu:

  1. Simplu, elegant si util, Lingura imi place la nebunie. Ai dat viata lemnului si i-ai pus in valoare frumusetea.
    Weekend placut cu inspiratie maxima.

    RăspundețiȘtergere