vineri, 17 ianuarie 2014

Suport rustic din iasca

 Din iasca de fag am reusit sa mesteresc un suport  pentru chei  si tel.celular cand nu le port asupra mea ,pentru a nu le rataci si gasi mai usor.Suportul pentru agatat este din lemn de fag cioplit si finisat manual avand ca model stilizat doua capete de soarece si pirogravat frunze si fructe de fag(jir).Din iasca am taiat partea proeminenta si am scobit-o cu cutitul de scobit.Suportul este prins cu holsurub-2 dar si lipit cu adeziv.La final l-am tratat si lacuit cu lac incolor din spray.Am ales aceasta varianta deoarece unde am scobit iasca a ramas un teren moale care se putea smulge .Am aplicat vreo 5 straturi de lac pentru tratament carii.De vreo saptamana il tin afara pentru a se atenua din miros.Nu prea am fost incantat de acest lac in spray deoarece se pierde mult in aer si trebuie sa -l aplici afara datorita norului toxic care se formeaza.Daca il folosesti in incapere ,trebuie se aerisesti vreo  2 ore,nu mai poti sa stai de miros.Urmatorul  plan este un scaun cu trei picioare  tot dint-o iasca,una mare.




 Aici in plan indepartat se vede raul Mures,un prieten bun care nu are nici o pretentie,poate doar sa-i mai curatam  malurile de  pet-uri care tot noi le aruncam alandala.Sa auzim de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu