duminică, 2 februarie 2014

Recapitulare.

Fiecare dintre noi ar trebui cateodata sa faca  cate un bilant  sau bilanturi.De activitate ,de sanatate,etc,ca la varsta ,vrem nu vrem se face singur.Eu m-am gandit (nu ca ar fi o cifra rotunda ) sa bantui un pic prin blogger la postari si sa vad c-am ce sa studiat si citit mai mult.Si am aflat  ca  cel mai citit articol la distanta mare fata de celelalte a fost  despre :
Untul pamantului- publicat in 06.05.2011  cu   5167  de vizualizari, apoi urmeaza articolul despre orzoaica  de primavara cu 2177 viz. 5 .04.2011,
3.Sirop din muguri de brad(molid)-cu  2059 viz. din 09.05.2012,
4.Despre niste ciuperci de toamna-Nicoreti-Lepista nuda  cu 1771 viz. din 17.11.2012,
5.Pajisti inflorite cu 1231 viz.din 06.07.2011,
6.Ceai contra reumatismului cu 884 viz. din 28.06.2011.
Deci din  9.10.2010, am fost cautat de vreo  39800 de ori (bineinteles ca o parte din clicuri sant date si de mine)si am tras asa ca o concluzie ca subiectul cel mai cautat a fost -Untul pamantului,folosit in calmarea durerilor reumatice.Apoi  urmeaza -  orzoaica,deci zic ca ne mai intereseaza si agricultura si dupa aia -siropul de brad foarte gustos si care se poate face de fiecare dintre noi.
Deci activitatea pe net e foarte intensa chiar daca in realitate  la art.Unul pamantului am decat 7 comentarii.
Mai departe va mai las si pe dvs. sa mai trageti concluzii si sa le  scrieti daca considerati de cuviinta.Va doresc o seara  buna.

Un comentariu:

  1. Mircea tata, concluzia-i simpla, spor la postari si cat mai sanatoase, despre tot ce vor sa stie cititorii, hrana si alimente sanatoase, cultivare si ingrijire gradina, plante si remedii naturale, ca vorba aia merg ca "unse cu unt" chiar daca e de pamant.
    O saptamana minunata cu postari bune presarata.
    Te salut si-ti urez mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere