duminică, 26 ianuarie 2014

Lingura mare din lemn de paltin marmorat

Acum vreo 3 saptamani am colectat ceva lemn de paltin .Lemnul este dintr-o ramura rupta de vreo 3 - 4 ani care a capatat  o culoare deosebita datorita vechimii.Paltinul ne bucura  primavara devreme cu seva sa .Face parte din familia artarului,var cu jugastrul.
Coada linguroiului are la capat un spirit al padurii mesterit asa ca de un incepator.
Are incrustate   cifrele  0 si 8 .
Lungimea sa este de 64 cm.
Cupa este de 10 cm / 6 cm cu o adancime de 2 cm aproape cat un polonic.
Curbura cozii are  adancimea de 3 cm.
In sfarsit a sosit iarna si pe la noi,dar este  blanda cu temp de -2 grade si cu zapada subtire. Foarte mare diferenta de clima,  din sudul tarii unde  si-a aratat coltii sai adevarati.

Cel mai frumos studio foto este in natura,adica mai precis in padure.




Vreo cateva zile de caldura mai trebuiau si cornul  inflorea .Aici se pot vedea mugurii de floare foarte mari pregatiti  de  primavara.E mai bine asa  pentru  a nu periclita si ceilalti pomi fructiferi  pregatiti si ei de vremea calda ce a trecut.Acum   deci marcam anotimpul iarna  si nu mai putem  vorbi de absenta sa.Dar parca se inverseaza aceste anotimpuri. dupa primavara parca tre sa vina vara nu iarna ,nu-i asa?
Spor la treaba va doresc.

2 comentarii:

  1. Superba lingura, eu mi-am imaginat modelul ca fiind simbolul infinitului. Ce bine stii sa spui povesti din lemn. In mana unui meserias care pune suflet in munca lui,fiecare creanga, cat de mica, spune o poveste.
    O seara plina de bucurii si caldura, va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere.Si eu m-am gandit la ceva in genul de la O la infinit ,dar nu prea pot sa interpretez.Parca ar parea ca o distanta colosala ,care ne poate coplesi.In rest toate bune.

      Ștergere