duminică, 19 ianuarie 2014

Lingura mijlocie si paleta din cires.

Tot ce stim este rodul invatarii.Cred ca omul e predispus  mai mult catre a sta adica ,urmeaza lenea .Probabil lenea e vinovata de involutia  unor oameni.Putem sa ii mai spunem si comoditate.Putem afla si indragi meserii-ocupatii tot timpul vietii -cat timp putem sa miscam .Dar trebuie sa scoatem din vocabular si gand cuvantul-lene.Asa cred , eu am invatat a ciopli cand am fost copil,si apoi am abandonat ,ca apoi acum ,dupa vreo 35 de ani sa aprofundez mai bine aceasta indeletnicire.
Am cioplit ceva simplu din lemn de cires pentru folosit in bucatarie.Imi place ca din acelasi butucel de lemn,crapat in doua sa fac doua piese.De regula lingura si paleta.Acestea le-am daruit  unui prieten care ,apreciaza obiectele din lemn ,faurite manual.Sa aveti o duminica placuta.



4 comentarii:

  1. Da' vad ca te-ai apucat serios de facut la ele ! Las' ca incepi tu cu agricultura, si sa te vad atunci cand mai ai timp de linguri :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei,tocmai de aia"lucrez"acum din greu sa fie bateriile puternic incarcate,pe cand nu o sa mai pot ciopli asa des, sa fiu deja satul.Multumesc de comentarii.Cat de curand am s-a incerc si eu una din aia nordica ,frumoasa, cum ai ciolpit tu.Spor la treaba iti doresc .

      Ștergere
  2. Frumos si util, implica multe lucruri pentru a face un obiect de arta dintr-un butucel de lemn. Va felicit pentru modul in care intelegeti sa va petreceti timpul si pentru faptul ca imparasiti si cu noi ideile dumneavoastra. O dupa-amiaza linistita, plina de inspiratie sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc ca a-ti ales sa petreceti un pic de timp in compania mea si a preocuparilor mele.Probabil inaintand in varsta ne vine cate un pic de intelepciune,la fel ca si cu un vin bun.Acum ne pregatim sa nu ne plictisim sau sa avem viata goala cand om fi mai in varsta ,dupa vreo 85-9o de ani.(parerea mea).O saptamana buna va doresc,cu spor in toate.

      Ștergere