duminică, 13 februarie 2011

Multumiri.

Acesta postare o voi dedica celor doi prieteni cunoscuti pe Net,care mi-au dat un impuls sa fac o activitate la care nici nu visasem.Primul este -Micul mester de la Resita,de la care am invatat ca a merge la padure nu inseamna numai a te uita prin copaci sau a merge la gratar,sau dupa ciuperci.De la el am luat placerea de a cauta lemn pentru cioplit si de ciopli in lemn.Celalalt prieten este Toctomerius de la Bucuresti de la care am invatat despre scule de cioplit si de intretinerea lor. Le multumesc pentru ceea ce am invatat din ce am citit de pe blogurile lor.De acum am sa arat pe blogul meu si iesiri la padure si ce mesteresc-cioplesc eu.Sa auzim de bine.

Un comentariu:

  1. Mircea ma bucur mult pentru impulsul oferit :-)
    Si daca am fost mentorul pe partea tehnica :-) ... ma bucur ca discipolul m-a intrecut (mie imi mai trebuie inca un an sa ajung la numarul de linguri pe care le-ai facut tu)
    Asa ca, la cat mai multe linguri :-)
    Cu respect Toctomerius.

    RăspundețiȘtergere