vineri, 27 decembrie 2013

Lingura mare din lemn de cires salbatic

 Inainte de craciun am finalizat o lingura din lemn de cires de aprox 70 cm.Mi s- a parut impropriu s-o numesc linguroaie.Pentru a o ciopli am folosit cutit,cutit potcoava,burghiu pentru gauri si o pila rotunda pentru finisat si largit gaurile.Apoi  smirglu de  diferite granulatii  pentru finisare.Am lucrat 4 zile cate 2,5 ore pe zi deci in total aprox.10 ore.Am incrustat in coada   cifra 8 s-au simbolul pentru infinit de 6 ori si socotind asa 6 X 8 = 48 exact varsta mea de acum.Nici nu m-am gandit la asta cand am desenat modelul,probabil daca socoteam si tot masuram nu imi dadea la socoteala .E pura intamplare.
Pentru a iesi modelul mai bine in evidenta am zis ca sedinta foto sa fie pe deal intr-un cires batran.Cu ocazia asta am mai ars din calorii si la intoarcere am gasit si o furca de lemn pentru aruncat fan pe claie si o coada de  grebla din lemn de frasin.Coaja din lemn de frasin este buna pentru dezinfectat apa la  gaini si pui,da o culoare violet apei.Este un medicament natural,din batrani.Nu trebuie sa pierdem nici o ocazie de a iesi 5 min.la padure  cand avem timp.Totdeauna o sa gasim ceva interesant .
Acum odihneste frumos intr-un cui pe perete,asteptand alte surate sa se nasca ca sa ii tina de urat.Dar orisicand se poate folosi si la mestecat in oale si cratite si la gustat din ea,dar atunci  va cobori de la doamna la muncitoare.
 Eu va doresc un sfarsit de an linistit,si ori de cate ori deschideti calculatorul sa cautati orice pentru a va ajuta in viata de zi cu zi,noi cei care nu stim a face altfel bani cu el.Sarbatori fericite .





10 comentarii:

  1. E cea mai faina lingura vazuta la tine! Modelul (unul dintre preferatele mele) are o interpretare unica, pe care nu am mai vazut-o. Chiar aveam in plan o lingura cu modelul asta, dar eu l-am gandit altfel. Felicitari! Asteptam sa vedem modelele de anul viitor! Sanatate si spor la ciopleala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru apreciere.In munca asta pentru a iesi un lucru bun trebuie in primul rand multa ciopleala ,sa nu lasam activitatea nici o zi pentru ca se pierde indemanarea si chiar daca gresim sa nu ne descurajam,chiar daca ies si lucruri mai putin frumoase.Pentru ca in primul rand facem asta pentu noi si apoi pentru semenii nosti.Multa inspiratie iti doresc si spor in toate.

      Ștergere
  2. fain linguroiu, un metru de lingura :)
    spor in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. Va doresc un An Nou plin de bucurii si satisfactii. Fie ca toate visele pe care le aveti sa se implineasca si anul 2014 csa va aduca prosperitate si belsug. LA MULTI ANI! Cu stima si respect pentru tot ceea ce realizati..

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani maestre!
    Ma bucur sa vad astfel de frumuseti iesindu-ti din mana.
    Felicitari.
    Cu admiratie, Toctomerius

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc din suflet si iti doresc un an mai bun cu sanatate si noroc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cu adevarat!
    Un an plin de realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajare.Si eu va doresc spor la munca in noul an, cu sanatate si toate cele bune .

      Ștergere