duminică, 13 ianuarie 2013

Revenire


 Pentru a nu ne pierde indemanarea in practicarea diferitelor activitati ar trebui sa nu lasam garda jos niciodata.Dar cum noi oamenii sintem  usor de perturbat  si gasim o sumedenie de motive sa nu ne mai ocupam de ceva ,avem scuze .Comoditatea,lenea,...sosirea sarbatorilor de iarna sint tot felul de oprelisti.Totusi daca acea activitate a prins un pic radacini si aici pe net ,mai vezi ca lumea nu sta pe loc zici ca ,hai sa mai mesteresc si eu un pic.Cred ca majoritatea dintre noi cand merg la  padure vad cate ceva deosebit,care poate fi luat acasa.O  creanga rupta ,ciuperci ,diferite plante care pot fi medicinale,tot felul de arbori care putem sa-i cunoastem mai bine aici pe net si apoi sa ne imprietenim cu ei.La fiecare pas poate fi ceva interesant de aflat si de vazut.La o iesire de anul trecut am gasit  un trunchi de gladita uscat  si am mai luat o bucata de mar paduret.Gladita chiar daca era subtire  cam 2o cm diametru avea in jur de 7o ani.Am sa detaliez intr-o postare viitoare.


 Lingura de mar paduret.

 Mar paduret si gladita.
 Lingura de gladita.

 Sub lingura e o bucata de lemn de gladita.


Canita de mar paduret,si o bucata de lemn  de gladita sectiune circulara.

Dupa o perioada de pauza ,m-am hotarat sa mai arat si eu cate o mestereala .Am finalizat si eu canita de mar paduret si niscaiva linguri :de gladita si mar paduret.Canita a necesitat o fierbere de vreo doua ceasuri in saramura pentru ca a crapat putin,dar si-a revenit  .O noutate a fost lemnul de gladita,acel salcam american cu inima rosie,un lemn dens cu inele foarte compacte,dar care se ciopleste bine.Cam atat.

2 comentarii:

  1. Felicitari! Toate sunt foarte frumoase. Iar cel mai mult imi place cea de gladita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Marius,incerc si eu sa prind si sa inteleg cite o frantura din aceasta mare enciclopedie a naturii si sa o arat, dupa posibilitati.

    RăspundețiȘtergere