luni, 6 august 2012

Clocotis-Staphylea pinnata

In primavara cand am fost la padure dupa  leurda ,urzici  si largirea orizontului cunoasterii  m-am intilnit cu acest arbust care nu am stiut cum se numeste.


Cand am fost sa vizitam  Rezervatia dendrologica de la Simeria,printre sutele de arbori,arbusti si plante,am aflat si acest arbust necunoscut de mine pina atunci.Deci se numeste  clocotis-Staphylea pinnata.Are flori ca un ciorchine de culoare alb-galbui.Semintele la maturitate sint dispuse in niste saculeti ,cite 2-3, maronii la culoare ,ca boabele de mazare,au  gust de fistic.Nu stiam ca sint comestibile,dar  am gustat si mi s-au parut bune.Apoi am aflat  ca sunt bune de mincat de pe net.Traieste alaturi de  tei cu care este prieten foarte bun.Am intilnit chiar unul linga altul ca intr-o imbratisare.Deci cind mergeti la padure nu ocoliti acest arbust .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu