miercuri, 19 noiembrie 2014

Doua linguri din lemn de dud

 Asta vara am cules niscaiva lemn de dud,fragar cum ii mai zicem noi.Dupa ce l-am pregatit l-am pus la uscat la umbra sa nu crape.Prima lingura este din ramura groasa.Are o culoare mai deschisa deoarece a fost taiata verde .Are si ea o tecuta pentru protejarea sa.


 A doua lingura este din tulpina de dud uscat in picioare.Chiar daca sunt un pic asemanatoare ca model, diferenta este culoarea.Cand ma joc cu lemnul imi place ca din aceeasi specie poti gasi o varietate de culori in functie de perioada colectarii cat si zona tulpinii arborelui..De obicei catre exterior este mai deschis iar inima este mai inchisa la culoare.Dudul are un lemn tare si rezistent,Se pot face si butoie din lemnul sau ,da o culoare galbena tuicii de prune.

In asteptarea zapezii am inceput cioplitul unei linguri din lemn de nuc.      Bucurativa.Ce bune sunt dudele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu