duminică, 19 octombrie 2014

Da,lingura din lemn de nuc.

Cu pasi repezi ne  apropiem de   frumoasa  iarna.Unii ar zice ca  e nasol: inghet ,dezghet ,fleoscaraie ,frig la picioare ,la nas, umezeala rece si cate si mai cate neajunsuri  zic ca ne-ar aduce.Dar sa nu uitam ca odata cu inghetul    si sosirea zapezii totul se schimba si pentru o perioada  va predomina culorile alb si negru.Cred ca mai mor si unii microbi ,sau macar nu se mai imprastie-cred eu. Zapada cu purul ei poate ne va aduce  din bucuria copilariei cand deabia asteptam sa mergem la sanius.

Ei  dar sa ne apucam de treaba si sa vedem lingura de nuc.Este cioplita din inima de bustean gros unde se gaseste o suvita de lemn mai inchis la culoare.Pe coada am cioplit un model care  mi-a fost inspirat din copilarie:apa care curgea din izvor si ingheta sub diferite forme  si ridicaturi.
 Lungimea lingurii este de 20,5 cm  si cupa are 4/5 cm.Adancimea cupei este de 1 cm.
 In coada are  prelucrat  o gaura cu fier inrosit  in care am atasat o suvita de piele  innodata pentru a putea fi pusa la uscat sau la pastrare.I-am confectionat si o teaca din piele pentru a  proteja cupa  in timpul transportului .
Cam asta este si daca ai sa te atasezi de lingura ta de lemn  n-ai sa mai vrei altfel de lingura,dar mai trebuie exercitiu pana atunci. Pe asta o am disponibila  cu-i o vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu