miercuri, 23 aprilie 2014

Banca mesterita de mine.

Tot am planuit de vreo doi ani sa mesteresc o banca  pt. folosit duminica si in sarbatori.Cea mai simpla banca este :doi tarusi batuti bine in pamant de inaltime egala  aprox 45 cm si o scandura batuta in cuie. Dar acuma daca a fost material am purces la treaba.(bineinteles inainte de sarbatori).Materiale necesare:2 cercuri de butoi (de 200 l  t.z.-doar am lucrat la armata)se gasesc la fier vechi,3 buc teava (subtire ca degetu mare) de cate 1,60m , vreo 6 buc de cornier pt  T de sustinere si suportul la cerc, sa nu se rostogoleasca banca,2 buc de platbanda de cate 1 m pt spatar ,ceva scandura, cateva suruburi.Apoi aparat de sudura,electrozi, mester ,curent electric si pofta de lucru.Si a iesit ce se vede in vreo 3 ceasuri de lucru,apoi vopsit - baituit si hodina dupa aia.Deci acasa avem o paleta larga de lucrari numa netu sa mearga.Si acu sa mai gatam cu hodina ca iaca sunt gata si sabatorile si de maine sa purcedem la treaba.Spor.

3 comentarii:

  1. Da d-nu Florea ai mesterit banca,dar oare ai timp sa stai pe ea?ca la agricultura pe care o faci nu prea vad eu cind vei sta pe banca„„„„

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarumana doamna Carmen.Am specificat in descriere,numai duminica si in sarbatori (legale). Doar putem sta si impreuna ,nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum spune vorba pe la noi prin popor,ca orice om sa planteze un pom,cred ca la fel este si in cazul bancutelor langa casa.Sa odihniti cat mai linistit,in pline zile de Sarbatoare si nu numai ! Stima si respect !

    RăspundețiȘtergere